K E R B E R A ♥

Åkte till syster och sov där i fredags, vi såg och film och hade det fint! 
 
 
På lördagen for jag till Göteborg! När jag mött upp Mandisen så gick vi en sväng på stan innan vi mötte upp två till för att ta följe med till spelningen. Det var fyra olika band som spelade, tre före Kerbera, inte jättemycket folk där, men det gjorde inte så mycket. Träffade fint folk som jag velat träffa och andra som var där. Bara såna som jag inte träffat innan så det var kul, gick bättre än väntat också. Awezome. <3
 
 
 
 
 
Yoru och Mandisen, gullisar!

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Agnes Bjurek

Häftiga bilder!

Svar: Taack!
Sam

2013-10-14 @ 22:15:07
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0