Snart flyttar jag hem

Idag kom bror min på besök utan förvarning, han pluggar i London just nu. Var kul att få träffa honom innan jag flyttar hem med!
 
På fredag åker jag hem till Sverige igen, så det blir att börja packa imorgon. Kommer ju hem till mamma på lördag eftersom vi sover borta mellan fredag-lördag. Och på lördagen kommer Walter och tittar på melodifestivalen med mig, haha. <3 Det blir mys, har saknat henne massa!
Kommer inte ha något internet i början, men kommer fixa det så fort jag kan. Förhoppningsvis uppdaterar jag instagram och twitter via mobilen, vill inte blogga därifrån, haha.
Längtar även tills jag får alla mina paket, skojs. Ska försöka filma något roligt också, så kan jag slänga upp det här kanske. Det är ju lite roligt ibland, hehe.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Ni får uppdatera mig om hur det går för Yohio för jag kommer nog inte kolla >: Och klappa på Walter från mig sen!
Kul att Fredrik kom och hälsade på :3

Svar: Ska vi göra, haha! I will! Jaa. :3
Sam

2013-03-04 @ 09:51:35
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Walter

Det ska bli skojsigt! saknar dig, wahha. <3

Svar: Verkligen! Saknar dig också. <3
Sam

2013-03-04 @ 10:13:30
URL: http://nox.webblogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0