Bye Norway

Imorgon så flyttar jag hem igen, åker runt tolv från Oslo. Det har varit så mycket flytt nu det senaste, för flera stycken. Jag hoppas att jag inte behöver bo hemma så länge till, det kommer ju inte att gå. Men jag skriver här när jag har internet igen, kanske jag gör tidsinställt från listan om jag orkar fixa det sen, får se.
 
Igår fick jag hantlar, yey, äntligen. Måste använda dem massor. Sen blev det Harry Potter, både igår och idag, de två sista filmerna. Lovely.
 
Helt orelevant bild, men jag gillar inte att ha bildlösa inlägg. Förutom vissa få undantag.
 
 
Ha det finfint och lämna gärna roliga kommentarer så jag har något roligt att läsa när jag kommer tillbaka, hoho. Vill ni hitta mig sålänge, finns det länkar i menyn till instagram och twitter. Hugs. ♥

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Jag har dålig fantasi så det blir inte världens roligaste kommentar från mig, men en kommentar blir det i alla fall ;;
Hoppas du kan få flytta hemifrån inom snar framtid >:

Svar: Haha men awh! Tack, hoppas jag med. >:
Sam

2013-03-08 @ 13:50:57
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: izza

Jag gillar dina taueringar! :<

Svar: Åh tack. ;-;
Sam

2013-03-08 @ 19:39:55
URL: http://galaxbajset.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0