Midsommar

Hai!
 
Kom hem ganska sent igårkväll, var helt död efter en helg med massa partande, filmmys och annat skoj nere i Halmstad. Träffade fina släktingar och annat trevligt folk. var uppe till sju på morgonen (dagen efter) på midsommarafton, traskade tillbaka till min kusin när det blivit ljust och grejer. Det vart massa blåsigt och regnigt under natten, men vi hade tur att klara oss undan det.
 
Vi såg en massa film på lördagen, bl.a. 28 dagar senare, den var bättre än jag hade väntat mig eftersom andra "virusfilmer" jag sett har varit ganska kassa, så hade inte så höga förväntningar.
 
Blev lite rosa i håret med och fick äntligen en ny mobil. <3 Större en den jag hade innan med, heh. Sem fick jag även tillbaka min stora laptop, yay, så fixar lite med den och så. Har inga bilder i den än så ni får instagrambilder sålänge, weh. Hittade även randiga byxor som jag letat efter i en halv evighet, såg ungefär ut som jag tänkt iaf, hehu.
 
Hissbild;
 
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0