Har du tänkt på det?

Har du fått hemska kommentarer över dig, varje dag?
Har du blivit så arg att du skakar och nästan börjar gråta? Vill slå allt omkring dig.
Har du någonsin varit så nere att du velat försvinna från denna platsen kallad jorden?
Men har du funderat över vad som händer då? När man dör.
Har du funderat över när tiden stannar, slutar existera? När människan slutar existera?
När jorden försvinner igen. Bort.
 
Jag har funderat över det. Ärligt talat skrämmer det mig så himla mycket. Blir så rädd.
Vaknade av en mardröm i natt och började tänka på det helt random, tänkt på det sedan dess.
Det är så skrämmande att tänka på. Borde inte vara det egentligen kanske.
Men det är verkligen det ibland. Liksom, när allt försvinner. Hjälp.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Jag blir galen när jag tänker för länge på det. Slutar man existera? Hur kan man göra det? Hur kan man sluta känna?

Svar: Samma här. Liksom what, blir dum i huvudet.
Sam

2013-07-06 @ 14:23:52
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0