"You can't make youreself happy, happiness is something you find."

Hallå där vänliga läsare!
 
Blev ingen sushi idag, blev tacos istället... Men det är ju också gott, så det var okej. Öh.
 
Kvällen är sådär just nu. Försöker att inte tänka för mycket, så lyssnar på musik och ska fortsätta titta på The big bang theory och greja lite så kanske det inte behöver bli värre i alla fall. Får försöka tänka på att jag har saker att se fram emot både i mars och april. Jag måste ha saker att se fram emot, även om det är en bit bort, men det är ju bra på ett sätt, för då känns inte allt lika meningslöst.
 
Jag fyller år om två månader, ser inte fram emot det så mycket egentligen. Liksom fira. Vill göra något annorlunda. Fyller ju 20 trots allt, så vore kul att göra någonting man inte brukar. Får fundera på det, kanske man kan komma på någonting så att man ser fram emot det mer. Sen en vecka efter så är det konsert, Black Veil Brides, ser fram emot det jättemycket. Plus att jag kommer få träffa Lee Bear då. Hann inte säga hejdå till henne och hon flyttar imorgon, långt bort. Träffade henne i januari och nu dröjer det länge tills vi ses igen. Hoppas det går fort till april. Kommer sakna henne väldigt mycket. <3
 
Kanske åker jag på dockmöte nästa månad, har inte varit på det på väldigt länge, men får se hur det känns. Vore ju kul att träffa bjdfolk igen. Brukar ju gå fint.
 
Kommer bli konstigt att flytta hem igen. Kommer att sakna Norge, men saknar de där hemma. Saknar Sverige och jag vet att det är hemma. Men det har varit skönt att vara här, i fem månader som jag varit här nu. Har ju varit hemma lite med men. Det känns mer hemma här nu än det gjorde förut med. Lugnare här på något vis. Är rädd för att det ska bli jobbigt när jag kommer hem om jag inte kan flytta inom hyfsat snar framtid. Det känns roligare att åka dit och vara där i några nätter, sen åka bort ett tag igen för att kunna längta tillbaka och kännas kul att komma dit igen. Jag kommer nog att åka hit och hälsa på snart också.
 
Nu ska jag sluta skriva innan det blir alldeles för långt, men jag tänker och funderar mycket och det hjälper att skriva ibland. Ha en fin kväll nu. Här är en bild från idag.
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Emelie

Åh, tacos är sjukt gott!:3
Vad kul med konsert!:D

Förstår att du vill göra något speciellt när man fyller ett sådant "viktigt" år. Jag gjorde absolut ingenting skoj på min tjugoårsdag, fikade här hemma i lägenheten med familje bara. Var supertråkigt! Åkte till Göteborg dagen efter, till Rockbaren och träffade lite skoj folk och det var ju roligt. Men jag hoppas du kommer på något skoj att göra på din stora dag! :)

Svar: Jaå. :3 Verkligen, hoho! Åh, vad trist. Men det låter kul att du gick ut dagen efter i alla fall. <: Hoppas jag med, och tack!
Sam

2013-02-16 @ 16:58:52
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se
Postat av: Lee

Ååh tacos ;-;
Vi får se konserten som lite sent firande till dig så blir det roligt :3 ~

Svar: Nomnom! Åh, jaa, vad fint. :3
Sam

2013-02-19 @ 15:31:45
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0