Teatime

Blev att gå till affären idag istället, var fint väder och allt. Så fick ha solbrillor! 
På måndag ska jag upp tidigt för då ska jag in till Oslo staden och titta lite, yey. Ska kolla om det finns en panda där som jag velat ha länge, hehe. Måste ha fler pandor till min samling jue! 
 
Nu har jag gjort chaite, nom. <3
 
Tycker det är lite roligt med alla ordspråken som är på tepåsarna i den tesorten, kul att läsa och så. Vilket är erat favoritte? Eller ni kanske inte tycker om te? Vad vet jag, men de flesta verkar göra det, verkar det som i alla fall, haha.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Emelie

Pandor är söta! :D

Mina favorit tesorter är blue fruit, vanilj och hallon :3

Svar: Verkligen!! Åh, nom, så goda ju. :3
Sam

2013-02-09 @ 22:24:52
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se
Postat av: Lee

Aragorn! Hoppas pandorna finns kvar ;-;
Just för tillfället är nog pomelo eller apelsin-svartvinbär mitt favoritte :3

Svar: Whee! Verkligen. ;-; Ååh vad gott. :3 Jag hann inte smaka så mycket på apelsin-svartvinbärs teet, spillde... ;_; KLANT. Men tror att det var gott i alla fall, hohoo
Sam

2013-02-09 @ 22:41:08
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0