Snart blir håret ett år

 
Fryser massor, fya. Lyssnar på samma låtar om och om igen, kan inte låta bli ju. Blir lätt så med vissa låtar. Fast bara man inte lyssnar tills man tröttnar...
Kanske ska kolla mer på The big bang theory sen, har snart sett klart hela första säsongen, yey.
 
Längtar tills jag kan köpa hårfärg så jag kan bleka håret åhh. Men det kommer nog inte vara enfärgat så länge, brukar ju alltid lyckas lägga i lite av en eller annan färg. Har nog svårt med att ha en enda färg på håret. Bra där. Nästa månad har jag haft detta tvådelade i ett år, inte illa. Brukar ju alltid ändra hela tiden annars, så gissa varför jag behöver förändring, höh. Men har trivts bra i detta trots allt, det har liksom både varit ljust och mörkt. Så har man inte behövt att välja!
 
Ska försöka köpa en skinnjacka med, om jag inte kan få en i försenad julklapp eller något, höhö.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Walter

Du är ju för vacker. <3

Svar: Men du då. <3
Sam

2013-02-13 @ 18:28:37
URL: http://nox.webblogg.se
Postat av: Lee

Creds till dig som behöll håret länge! Det är fint med helfärgat hår men svårt att hålla sig till ;;

2013-02-13 @ 19:36:55
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0