Panda kokoste

Sov bara tre timmar inatt, sen somnade jag lite på soffan med, haha. Men men. Tittade på djurpolisen på Animal planet, blir så arg på mänskligheten som behandlar sina djur så illa, usch. Det är så man skäms över att vara männska ibland alltså.
 
Nu dricker jag kokoste, det är gott, är inne på min tredje kopp tror jag. Jag gillar te. Fast ibland är det inte lika gott som vissa gånger. Är det bara jag som tycker så? Även om det är bra oftast. Fast nu hade det blivit kallt så får väl fixa nytt sen.
 
Hade flera saker jag tänkt skriva här egentligen, men det försvann när jag öppnade inlägget för att skriva, typiskt. Men återkommer väl om jag kommer på då!
 
 
Panda Aragorn. Gullig. Vill ha fler pandor, gillar pandor. <3
 
Ha en fin kväll nu!

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Emelie

Cocoste har jag aldrig sett, vilket märke gör det? :D Får pröva :D

Svar: Twinings! Gör det, det är jättegott. :3
Sam

2013-02-21 @ 16:33:24
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se
Postat av: Lee

Måste instämma. Vissa dagar är te en gåva från ovan, oftast är det gott, men ibland är det en besvikelse, haha D:
Aragorn är söt <3

Svar: Ja men visst är det så? D: Ja, hoho tack. <3
Sam

2013-02-21 @ 16:33:40
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0