Let me dream

 
Hej jag är trött och jag hoppas att det håller i sig till tolv-ett så jag kan lägga mig då utan problem och somna då med utan att vara vaken hur länge som helst, typ 4-5. Har ju suttit uppe så länge eftersom jag ändå inte somnar innan dess, men igår så la jag mig vid tre-halv fyra och det tog inte så lång tid innan jag somnade, yey. Hatar att ha sömnproblem.
 
Imorgon ska jag nog ta mig ut en sväng, hade ingen lust alls till det idag. Var så ledsen på vädret, eller något. Ser kul ut på altanen på baksidan här, typ massivt med snö för ingen är ju där så den försvinner inte, alltså massivt med snö. Fint är det ju i alla fall, men föredrar värmen så länge det inte är för varmt. Det klarar jag inte. Problemen.
 
Nu ska jag nog göra nytt te, kanske, och fortsätta rolla. Te och roll, det låter bra. <3

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Emelie

Sömnproblem är hemskt! Speciellt när man är supertrött men inte kan sova :(

Jag tål inte heller när det är för varmt, tycker det får vara max 20 grader. Gillar när man kan gå både med långärmat och utan och varken frysa eller vara för varm. Ska vara ljummet. Men nu får snön gärna sluta falla tycker jag :(

Svar: Verkligen, så irriterande. >: Åh, jaa, så himla jobbigt. Håller med, bästa då ju! Håller med, tycker våren kan komma fort nu. ):
Sam

2013-02-05 @ 17:47:20
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se
Postat av: Lee

Te och roll :3
Det som snöade igår har nästan gått bort igen, det är bara lite slask och snöfjuff på gräsmattan kvar ungefär. Vet inte om jag är glad för det eller inte -.-

Svar: :3 Men åh, blä. Vi har bara massivt med snö, det är ju bättre än slask iaf. -.- Men det är ju så fult när det är snöfjuff och små snöhögar här och där, HAHA usch.
Sam

2013-02-05 @ 18:19:46
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0