Jacket

Idag var en lite bättre dag! Fick jackan igår med, den är lite kort, men jag kan nog vänja mig, hoppas jag. Den var fin i alla fall. Funderar på att pynta den med nitar. YEY.
 
 
Min (Fredriks) spegel är smutsig, haha. Och jag petar mig inte i örat om ni fick för er det.
 
Sitter och överväger om jag ska köpa linser eller ej, hm. Har ju alltid velat ha det och klagar över att jag vill ändra utseende och grejer. Har ju beställt lite nya kläder och grejer nu, väntar på sex paket som borde komma lagom tills jag kommer hem ungefär. Sen kanske jag ska in till stan imorgon och spana lite. Ska rensa min garderob när jag kommer hem till mamma också, rensa massa. Sen ska håret färgas så småning om med, längtar. Kanske ska kolla efter något imorgon... Hm. Vi får se.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Finjackan!
Åh, jag vill också beställa massa saker... längesen jag köpte från ebay men jag vågar inte riktigt kolla där, för då hittar jag väl för mycket istället -.-

Svar: Whee! Förstår dig. :c Ja, det är farligt att vistas där inne för mycket...
Sam

2013-03-02 @ 15:50:13
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0