I think my body hates me.

 
Jag tror min kropp hatar mig. Tungt att andas till och från, gör ont här och där "hela tiden", konstig i huvudet och ditten och datten. Fuck den liksom. Kanske skulle gå på en hälsokontroll eller något, men det skulle ju vara ganska läskigt. Nåväl, ska fortsätta dricka mitt te nu, måste snart göra nytt tror jag. Chaite är bra. Te är bra. Om det är gott te då.
 
Jag vill se på Harry Potter snart, måste göra det. Såg dem ju i oktober senast, längesen. Jag tycker om Harry Potter. Harry Potter är bra för själen. Ja, så är det.
 
Jag så längtar till våren att jag tror jag dör. Får vi en pissig vår dör jag också.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Emelie

Usch vad jobbigt att ha ont :( Det är så himla dumt att man måste ha det .__.

Te är det bästa som finns ju :D Eller ja, det och cappuccino är väl mina droger haha :3

Harry Potter filmerna är bra fast jag tycker böckerna är mysigare på något vis. Tar sån lång tid att läsa bara, haha.

Svar: Ja, trots att det bara är sådära smygont oftast, men irriterande, haha. ): Verkligen, te är super! Åhå, jag gillar inte kaffe. :c Jo, det brukar ju oftast vara så, att böckerna är bättre än filmerna. Men de har ändå lyckats med Harry Potter filmerna. :3 Haha ja, då har man att göra ett tag!
Sam

2013-02-12 @ 22:41:19
URL: http://emelieangelstar.webblogg.se
Postat av: Lee

Det ser ut som du har jättestora runda ögon här :3 Antar att sminket hjälper till lite men i alla fall!
Te och Harry Potter är bra, läkare är läskiga men kan ju vara bra att gå dit om man får reda på att man kan göra något åt ontet osv ;;

Svar: Åhå vad nice. :3 Sant, heh. Massa bra är det, ja verkligen fy. Antar det. >:
Sam

2013-02-12 @ 23:32:39
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0