Mr. Orange

Hallå i stugan.
Igår kom jag till Falköping och på kvällen blev det utflyttningsmiddag och häng hos Jolene, sedan utgång. Provade nya drinkar, hehu.
 
Nu sitter jag hos syster Trulz och är själv eftersom hon hjälper Jolene att flytta och det blev inte att jag följde med för jag skulle duscha och så. Sen var jag trött efter gårdagen/natten. Råkade klippa lugg på den Mr. Orange...
 
 
 
Vet inte hur nöjd jag är och om det var bra eller dåligt beslut än. Hoppas jag vänjer mig snart och inte ångrar mig för evigt.
 
Smakade på cola igår och idag och tänkte mest "ew" när jag drack det. Var inte gott alls. Dricker nästan aldrig läsk längre och köper det typ aldrig själv. Så finner det inte lika gott längre, kan vara gott ibland då och då typ. Men dricker ju energidricka, inte så mycket bättre, men bättre en än två saker, höhö. Vill ha energidricka nu, men det är så tråkigt väder ute och vet inte om jag hittar tillbaka om jag går till affären själv, haha...

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Tyckte det var fint med båda luggarna <:
Haha åh, kan absolut inte säga detsamma om mig... dricker läsk som vatten typ .-.

Svar: Vad bra. :c Hahahha awh åh. >:
Sam

2013-12-22 @ 18:17:34
URL: http://clover.blogg.se
Postat av: Josefine Andersson

sv: Tsss, tack sötnos! Och detsamma till dig :*

2014-01-06 @ 11:13:14
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0