December

Fattar knappt att det är december redan!? Herregud vad tiden flyger iväg. Men det senaste halvåret har verkligen vägt upp mot det första som var helt värdelöst. Även om det går upp och ner så har det hänt så mycket bra saker. <3
 
Glömde posta denna bild i förra inlägget, heh.
 
 
På fredag åker jag till Stockholm igen, saknar det. Allting rör sig i huvudet nu och jag får ångest -och glädjerus i kroppen omvartannat och på samma gång. Får se om jag hinner träffa alla jag tänkt, eftersom jag inte stannar så länge så blir det tajt, men det löser sig nog.
 
Har druckit massa av pepparkaks-teet jag fick av Lee, supergott. Fick även en gullig robot-tesil. <3 Massa te blir det nu när det är kallt, dvs mer än vanligt. Åt även de första pepparkakorna för i år igår, på första advent.
 
Hade funderingar på att kanske göra lite juliga vloggar, men får se hur det blir med den saken. Kan ju tvinga med Lee på onsdag på det, hehe. Kan ju bli roligt att göra. Gör inget om inte så många tittar, vi kan ju ha kul i alla fall, höhööö.
 
 
 

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

Nu blev ju den enda videon en otroligt tjusig i köket... men det var roligt! hehehe

Svar: Hahah ja, det var fint det!
Sam

2013-12-08 @ 21:39:40
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0