Black Veil Brides. <3

På fredagen åkte jag till Göteborg och mötte upp Lee, vi köpte godis och åkte och hade det mys i lägenheten vi lånade av min moster. Blev massa te, babbel och fula tv-program under helgen.
 
 
När det väl blev lördag så fixade vi oss innan vi drog ner till stan och träffade Emelie och Mandisen en sväng innan vi for till Sticky Fingers och köade. Vi var där runt tre, träffade trevligt folk i kön. CC kom ut helt random och halva kön sprang dit. Insläppet började en halvtimme sent, men vi överlevde. Det ena förbandet var ingen höjdare, men det andra var nice, Heavens Basement. När väl Black Veil Brides kom på scen så trängdes alla allt mer och det skreks över hela stället. Helt jävla bäst var det. Vi hamnade långt fram och jag stod snart längst fram tryckt mot scenen som var så hög att jag fick stå på tå typ hela tiden, men det gjorde inget. Lyckades få tag i Jake Pitts plektrum också, hehu. Älskar den känslan när man är ett med musiken och bara blir så glad och massa känslor och grejer. Frkjgkjr åh, så glad. <3
 
 
 
 
Efter konserten så träffade vi en lustig vakt som pratade med oss, vi fick en stämpel som gav oss gratis inträde till klubben. Vi fick jättegoda randomdrinkar av den snälle bartendern, åhh.Två killar kom och satte sig och pratade nästan med en gång vi satt oss. Men efter en stund så gav vi oss ut därifrån, stötte på Andy Biearsack, hann bara klappa honom på armen innan han smet in i bussen, haha. Så fin, åh. Men CC stod där ute och var så gullig, tackade alla och sen fick vi krama honom, whi. Sen kom Ashley Purdy ut från Sticky och jag var tvungen att stjäla en kram av honom också och Lee gjorde detsamma. Alltså, gjrkkg, lovely. De är så fina och hmla duktiga. Så himla glad över att ha sett dem live och hoppas verkligen de kommer tillbaka snart igen. <3 Denna kväll var verkligen i klass med Rock Bitch. Åh.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Lee

ALLT VAR SÅ BRA JAG DÖR

Svar: DET VAR SÅ BÄST DÖR MED DIG
Sam

2013-12-02 @ 20:27:37
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0