Blodigt värre och siameser

Det är farligt att diska barn!
När jag skulle diska i fredags så vart det ett trasigt glas, eller ja det var n spricka i det och det gick sönder och skar upp mitt finger, heja. Kommer nog få ett tjusigt ärr där sen när det har läkt...
 
 
 
Svarthårig Sam.
 
Förhoppningsvis får jag jobba lite under september och hösten, eller något. Då hoppas jag att jag kan lägga undan pengar. Har ju vissa dyra saker som jag vill köpa osv. Vill ju ha min siames också. Mamma har sagt att jag får börja spara till den och så, men inget om att jag inte skulle få skaffa den innan jag flyttar hemifrån. Det skulle ju få bli en innekatt i så fall liksom. Så får jag ta ut den i band. Men katterna här springer ju in och ut som de vill, kanske skulle bli lite krångligt. Men jag har ju ingen aning om när jag kan flytta heller och om jag har katten så har jag ju en vän här i alla fall, hahah... (Okej att jag har de andra katterna också, men jaja ni fattar kanske). Kommer bli mysigt att få ha en helt egen katt som man sparat ihop till själv. Det värsta med siameser är att de gnäller så mycket, men ja, det får väl vara värt det. Har velat ha en (eller två) i flera år så ja.

♔ Kommentarer till Sam ♔
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Usch vad det blöder :( Du är sjukt vacker ^^ Kramisar Carro

Svar: Haha ja, men det gick bra! Awh tack så mycket. ): Kram!
Sam

2013-08-13 @ 11:32:38
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: Lee

Det ser sjukt ont ut på bilden D:
Hoppas du kan få spara ihop till katten snart :3 vill klappa på den sen ~

Svar: Tur det inte gjorde lika ont som det ser ut att göra, haha. </3 Ja, hoppas jag med, hoho. Klart du får. :3
Sam

2013-08-13 @ 16:14:36
URL: http://clover.blogg.se

Kommentera här nere:

Namn/Alias:
Remember? ★

Mail: (bara jag som ser)

URL/Blogg:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0